torsdag 11 mars 2010

Nya skor #2


Svart och vitt, klassisk kombination. Jag gillar "t-knäppningen" (eller vad det nu heter) på skon för de blir ju så mycket lättare att röra sig i. Jag längtar så sjukt mycket till en solig vår utan snö på trottoarerna, när man kan gå ute i nätta skor och vita strumpor och pastellig vårjacka. Då ska jag ha vita handskar och stora pärlörhängen. Och äta glass jämt.

Blusen är också ny, jag tyckte den var så söt med kragen och klotrunda vita knappar. Ett fynd från Grönlands marknad.

























New shoes #2
Black and white, classic. I like the strap-thing (what do you call it?), makes them so much easier to use. I can't wait until spring and sun and no snow on the side walks, shen you can go out with cute heels and lace socks and a coat in some icecream-y color. I'll wear white gloves and large pearl earrings.

The blouse is new as well, I liked the navy impression it gives me with the collar and the round white buttons!

4 kommentarer:

  1. Du är så himla, himla fin! Jag har velat kommentera här hundratals gånger, men då var man tvungen att ha ett google-konto, som jag tyvärr inte haft. Vad bra att du ändrade!

    SvaraRadera
  2. Så fine sko! Hvor har du kjøpt de?

    SvaraRadera
  3. The shoes are amazing! and so is the blouse! Where in the world did you get those shoes! I simply must have a pair!

    Sarah
    theantiquepearl.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Rebecca: Tack söta du! Det blir jag jätteglad av att höra!!!
    Akira: Köpta på en exklusiv affär vid namn Skopunkten, hahah!
    Sarah Dee: Thanks! :) I dought them at a Scandinavian store callen Skopunkten ("the shoe spot"), the brand is VOX.

    SvaraRadera