tisdag 30 mars 2010

Hej igen raringar!

Tjoho, nu funkar det igen! Blir så sjukt irriterad på saker som hänger sig. Kan sitta och gorma och klicka frenetiskt på nån knapp som inte funkar tills någon kommer och säger med lugnande röst att det bara är att starta om datorn eller nåt annat tjafs. Pyttsan. Jag väntar mig att alla teknikprylar ska funka bara man tittar på dem.

























Den här godisrosa bomullsklänningen bar jag idag. Älskar rosettdetaljerna och den lilla hjärtformade halsringningen!


























Annars är humöret något bättre nu, hä hä. Har faktiskt fått ungefär en sekunds solssken idag! Jag har nackvärken from hell och ska jobba stjärten av mig nästa månad, men å andra sidan har jag en hel garderob med fina vårklänningar att ta fram och jag ska till Stockholm några dagar och träff pappa och jag ska gå på opera och snart kommer väl nya säsongen av Mad Men? Vi håller nog ut, va?




Hello again, darlings!
Blogspot is working again, woho! I can't stand things that won't work. I can yell at the screen at click frenetically at something that is stuck until someone tells me that I just have to restart the machine or something annoying like that. Pff. I expect all technical devises to work just by me looking at them.

Well, this is the dress I wore today. I adore the little bow detalis and the heart shaped neckline! Dont you?

Otherwise, I managed to get my spirits up a bit, he he. I actually saw like a second of sunlight today! I have neckpains from hell and I'm going to work my butt off next month, but hey, I've got a closetfull of spring dresses to wear and I'm going to Stockholm and I'm going to see my dad again soon and I'm going to the opera and doesn't the next season of Mad Men come out soon? We'll manage, won't we?
Lots of love!
.
.

3 kommentarer: