tisdag 30 mars 2010

Frisyr i småtimmarna.


Är det bara jag som sitter och kollar på youtube-tutorials och gör frisyrer mitt i natten? Man har absolut ingenting att göra, blir inspirerad och gör i brist på annat nån superuppsättning som ingen nånsin ser. Typiskt. Här är i alla fall nattens sysselsättning i lite gryniga webcambilder (sorry). Beehive med snedlugg, svinrygg och fastnålade lockar därbak.

Ska sova nu, lovar.





Hairstyle in the wee wee hours.

Am I the only one who stay up watching youtube tutorials and get inspired and start making advanced hairstyles that noone will ever see, at three o'clock at night? Typicall. Well here's tonights creation through some crappy webcam pictures (sorry). Beehive with side parted bands, french twist and some curls in the back.

I'm going to bed now, promise.
.
.

5 kommentarer:

  1. åh, tusan vad snyggt! Du får gärna länka till tutorialen om du vill! (är ute efter schyssta frisyrer jag kan göra till mitt och sambons bröllop)

    SvaraRadera
  2. gud vad fint! jag var på jakt efter en liknande frisyr när jag var på fin fest för ett tag sedan, men hittade inte riktigt nåt. jag sökte på 50/60-talsfrisyrer och lite så, men det var svårt tyckte jag, så precis som maria tycker jag att det vore kul om du ville länka till tuorialen, och gärna om du har flera andra bra frisyrtips! jag ska bl.a. på ett bröllop i sommar, och skulle så gärna ha något liknande det här! kram!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Lägger upp tutorialen i nästa inlägg, lycka till och jag hoppas att bröllopet blir fantastiskt Maria! :)

    SvaraRadera
  4. Neida, jeg sjekker youtube-tutorials jeg også, men jeg gjør det ikke på natta! Du var kjempefin, og som tips etter deg her på bloggen, så gikk jeg innom Uff Underground og fant masse kule klær! :)
    Mye polkadots, og kule vintagejakker fra 50- 60- tall.

    SvaraRadera
  5. Åh så snyggt! Jag vill också! Tack för tipset ska kika på youtube inför min kompis bröllop i vinter. :) Vilken bra sida du har!

    SvaraRadera