onsdag 24 februari 2010

Snart så!


Jag längtar tills jag får lön och kliver in hos frisören med de här bilderna och säger Få mig att se ut såhär!

























Är det nån av er som läser som har den här frisyren? Är den lätt att sköta? Kan man ha sån längd om man inte har ett feminint hjärtformat ansikte utan ganska fyrkantigt och brett som jag har? Och hur fasiken får man luggen att stå upp sådär innan den lockar sig?! Min faller bara ner.


Soon!
I can't wait until I get my paycheck and step in to the hairstylist with these pictures saying 'make me look like this!' ...does any of you guys have something assembeling to this hairstyle? Is it easy to maintain? Can you wear it if you have a square face like me, or is it only pretty on heart shaped faces like Marilyn's? And how the hell do you get the bangs to rise from the face like that?! Mine just fall down looking sad. Anyway, this is how I want to look for spring. I'm so tired of long hair.
.

1 kommentar:

  1. oh, vilken glamourfrisyr! ang. den uppstående luggen kan jag bara tänka mig att den stavas tupering och hårspray! även nymodigheten Dust It tror jag skulle hjälpa... du måste visa bilder på när du är nyklippt! :)

    SvaraRadera