tisdag 2 februari 2010

Outfit.

























Det här har jag på mig idag. Solgul klänning i 50-talsmodell och röd kofta, båda second hand, och mammas gamla skärp. Rött och gult är de finaste färgerna tycker jag. Och de passar väldigt fint ihop också!

Förresten så har jag köpt 10 meter tyg som snart ska bli en fin vårklänning. Det ni.


Outfit.
This is how I look today. Yellow 50's looking dress and red sweater, both 2nd hand, and mom's old belt. Red aand yellow are the prettiest colors in my opinion. And I love that they go so well together!

By the way I bought 10 metres of fabric the other day that will soon become a beautiful spring dress. Coming soon!
.

2 kommentarer:

  1. Alltid lika fina klänningar. :)

    SvaraRadera
  2. Åh den där klänningen har jag med, den är från HM från början och så himla fin. Jag brukar också ha röd kofta till den, härligt med lite färg!

    SvaraRadera