tisdag 16 februari 2010

Idag.

Idag har jag.
-sovit länge.
- vaknat och läst en liten stund i min jättebra bok.
- tjutit till min jättebra bok.
- somnat om.
- jobbat. länge.
- träffat min vän Tanja.
- ätit sushi med min pojkvän
- och ätit frysta jordgubbar.
...bland annat. Och längtat massor efter de här rosavåriga klänningarna från Etsy. Så fina. (klicka på dem!)









































































Today.
This is kind of what I did today.
- I slept. For a long time.
- I woke up and read a bit in my great book.
- I wept while reading my great book.
- I went back to sleep.
- I worked. For a long time.
- I met my friend Tanja.
- I had sushi with my boyfriend.
- I had frozen strawberries. It's the best way to end a day!
... that's my monday. Oh, and I longed for these lovely pink dresses! (click them!)
.

1 kommentar: