onsdag 3 februari 2010

Bra saker som hände i januari.


Jag har dansat väldigt väldigt mycket.
Jag fyllde tjugo och var i Sverige hos min familj. Det var fint. Och så sydde jag en fin födelsedagsklänning.
Jag har hittat den här fina glasögonbroschen.
Det har snöat. Massor.
Jag har fått lite norska vänner.
Jag har luktat kaffe varje dag när jag kommit hem från jobbet.
Någon sa att jag såg ut som Regina Spektor.
Jag har varit på spelning för första gången på jättelänge!
Jag har pussats och kramats mycket.

...och så har jag köpt en massa fina klänningar förståss, men det händer varje månad!


Good things that happened in January.
I've been dancing alot.
I turned twenty and visited my family. That was beautiful. And I made a birthdaydress, which was beautiful too!
I found this brosche!
It's been snowing. Loads.
I've made some norweigean friends.
I've been smelling like coffe every day after work.
Someone said that i look like Regina Spektor.
I went to a concert for the first time in a really long time!
And there's been plenty of love.

...oh and I bought some nice dresses of course. But I do that every month!
.

3 kommentarer:

  1. som vanligt känner jag mig alltid lite gladare efter att ha läst din blogg <3

    SvaraRadera
  2. Åh tack! Nu blev jag också lite glad! :)

    SvaraRadera
  3. kan du inte visa alla dina januariklänningar? :) det vore himla fint!

    SvaraRadera