måndag 8 februari 2010

Audrey.

Urk. Jag känner mig som en urtvättad trasa. Har legat kraftlös i sängen de senaste två dagarna och roterat i en hostig bultande dvala. Lyckades sitta upprät i några timmar igårkväll och kolla på Breakfast at Tiffany's och äta en portion mat som Hannes gav mig.

Jag blir aldrig ordentligt sjuk. Jag får aldrig såndärn spyinfluensa och jag bryter aldrig några armar eller så. Men en gång varje vinter kommer det som ett brev på posten en riktigt jävlig förkylning. Som lämnar en sängliggandes ett par dagar kallsvettandes och med en hosta från helvetet. Blä.

När jag blir frisk ska jag bli fräsch och sval som Audrey Hepburn. Minsann!





Audrey.
I've got the worst cold. I've only been in bed for the last two days in some coughing half asleep kind of state with someone banging on the inside of my head. I'm so tired of this. I never get really sick. I mean, I never have to take any medications and I never break anything. But once a year, every year, I get a killer cold. It leaves me lying in bed for a few days in sweaty sheets and with a cough from hell. (Disgusting I know)

I managed to stay awake for a couple of hours yesterday and watched Breakfast at Tiffany's with my boyfriend. When I get better I'm going to be as fresh and pretty as Audrey Hepburn. Yep.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar