lördag 2 januari 2010

Nyår!

Nyår blev ett härligt stort kalas. Ungefär såhär gick det till:


Jag bestämde mig för att ha på mig den här klänningen till slut!

Vi tog hem några vänner till oss. Min pojkvän hade rosa sjal.

Efter ett tag gick vi till min snygga jobbarkompis Jade och mötte massa annat fint folk!

Såhär fint var Oslo från taket.


Sen dansade vi!


Linnea och Julia hade fina sjalar och var uppe på taket massor.


Kalle och jag sjöng I will survive på karaoke. Fick veta sen att några på festen hade kommit fyra och femma i norska idol. Då slutade vi sjunga tror jag! Sen blev det dans till Håkan Hellström, hutter-promenad hem till Adam & Julia, mys med deras tamråttor och The Ark och tillslut promenad hem igen. Tack för en jättefin kväll alla kära ni!

New Year's
Here are some photos from new years eve! I decided to wear the blue dress after all and we had a great night with lots of dancing and wonderful people!
-

2 kommentarer:

  1. love the dress & the hours poster! peace.

    SvaraRadera
  2. Oh thank you! :) And that's so observant about the poster!

    SvaraRadera