måndag 18 januari 2010

Min drömklänning.


Ganska exakt såhär har jag föreställt mig min drömklänning. Fast med 3/4-ärmar istället för puffärmar. Mörkbrun, med knappar hela vägen ner, smalt skärp, krage och helcirkelkjol. ÄR DET NÅN SOM KAN SY EN SÅN?! Jag betalar nästan vad som helst. På riktigt alltså.

The perfect dress.
This is pretty exactly how I imagine the perfect dress. But with 3/4-sleeves instead of the short puffy ones in the picture. Dark brown, buttons all the way down, a belt, collar and full skirt (of course). ANYONE WHO CAN MAKE ME ONE OF THOSE?! I'll pay practically anything. For real!
.

4 kommentarer:

  1. Det finns en tjej på tradera som syr pepitarutiga 50-tals klänning som ser hur fina ut som helst! Fråga henne! (jo, jag vet - kanske svårt att hitta henne men sök på bardot då och då så dyker hon nog upp)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, tack för tipset! :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Gå på ebay.com og klikk deg inn på stores. Søk på toprunway. Hun syr de mest fantastiske kjoler til en billig penge. Etter dine mål og du kan velge mellom masser av stoffer. Har bestilt derfra før og ble kjempe fornøyd! Du kan sende henne bilder av det du ønsker så syr hun for deg. Hun sender som gave, så du slipper å betale toll til Norge:)

    SvaraRadera
  4. Åååh, det låter jättebra det! Tack för tipser Isdabella! :) Kram!!

    SvaraRadera