torsdag 28 januari 2010

Lite shopping och en fin vals.




Jag har köpt en helt fantastisk balklänning! Helt irrationellt eftersom jag inte har några som helst planer på att gå på något bal eller black tie-middag eller något i den stilen på så länge jag vet. Men jag var bara tvungen att köpa. Ni ska få se. Ni kommer fatta.

Jag har varit ledig de senaste dagarna och har därav gått runt på stan på tok för mycket. Plånboken är ledsen men garderoben är glad! Har fyndat en oanvänd ljusblå 50-tals BH från Triumph (!) i exakt min storlek, en gul 50-talsklänning med klätt skärp, ett tunt rött förkläde med spets, en liten bäddjacka med gröna rosor, en underbar svart cape med fuskpälskant... ja herregud. Bilder kommer. Nu ska jag på konsert!


Some shopping and a nice waltz.
I bought an amazing ball gown! I have no plans to attend a ball what so ever and I have no idea what I'm going to do with it, but I just couldn't help myself! I'll show it to you. You'll know what I mean.


My wallet is suffering right now but my closet is happy! I've been doing way too much shopping in the last couple of days... Pictures coming soon!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar