onsdag 13 januari 2010

Blyerts

Hejhej! Jag har tagit mig tillbaka till Oslo nu. Fast idag är jag helt borta och massor yr i huvudet så jag ligger under täcket och tänkte se en film. Kanske kryper upp för att laga en kopp thé. Annars tänker jag bara ligga här och värma mig och vara avundssjuk på Miris underbara klänning (till vänster). Påminner förövrigt väldans mycket om den här fantastiska saken från Marc Jacobs, eller hur? Som en hastig blyrtsteckning på tunnt silkespapper. Så fint så.





















Transparent!
Hi there. I'm back in Oslo now, though today I'm feeling tired and dizzy so I'm just hiding under some blankets. I think I'll watch a movie and perhaps I can get myself out of my hidingplace long enough to make a cup of tea. Otherwise I'm just planning to lye here, trying to get warner and envying Miri's lovely dress (to the left). Doesn't it remind you alot of this fantastic piece by Marc Jacobs? It's like a pencil sketch on thin silky paper. Lovely.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar