söndag 17 januari 2010

Bättring.


Har vart dåligt med outfit-bilder på senaste tiden, vet. Ska bättra mig. Jag är peppad, men såfort jag gjort mig i ordning och sånt så tar kamerabatteriet slut och liknande. Ja nivet. Idag är jag dock lat och ful och har inte orkat byta om efter jobbet och sitter här och förbannar alla tjusiga människor som är finare än mig. Som Linnea! Älskar den här klänningen så jag dör! Färgen, rosetten, vecken. Åh. Fyfan.


Shape up.
I've been a bad outfit-poster lately! I will shape up, promise! Whenever I've put on nice clothes the camera dies or something like that. You know.And today I've just been lazy and ugly and I haven't eaven bothered to change after work. I'm cursing all the pretty people out there who look so damn great! Like Linnea. Love the dress! The color, the bow, the skirt. Oh. Damnit!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar