söndag 10 januari 2010

10.01.10

Idag fyller jag åååååååååååår! Grattis på 20-årsdagen till mig! Jag har haft en jättetrevlig födelsedag med familj och firandet igår var lyckat och jättekul. Kanske min bästa födelsedag någonsin.
Jag har fått så fina presenter, bland annat mammas gamla rubinring som hennes mormor (?) har haft innan henne, bidrag till en ny dator OCH, kanske det roligaste av allt, pappa har gjort ett album som heter "Oh Darling - outfits vi minns" med bilder på mig under min uppväxt/barndom. Så himla fint! Det störda är att man faktiskt kan säga så gott som vilken dag som helst under hela mitt liv, så minns jag vad jag hade på mig.
I alla fall. Jag tänkte visa er lite... sen ska jag äta födelsedagstårta med farmor och mysa mer. Hejdå!


Typ '92 eller '93 på vår sommarö. Älskade att plocka blommor, kunde alla växters namn.


Fick det här långa flanellnattlinnet när jag fyllde sex tror jag. Hade det i massor av år, det var så vackert med små rosor på och dessutom kanske det skönaste plagget jag ägt i hela mitt liv!

Det här är nog också 96, hade fortfarande fina barnkläder. Vi lekte alltid på vår tomt och klättrade i äppelträdet.



Måste skratta lite när jag ser den här bilden! Typiska 98-stilen. Så himla fuuuult! Vi hade platåskor och hårspännen i luggen. Den silvriga kjolen älskade jag, alla tyckte den var skitcool, hade köpt den på Ullared. Jag var alltid avundssjuk på min kompis Angelica som fick åka till Ullared ofta och alltid kom hem med massor av fina kläder, så jag tjatade på mamma i säkert ett år och sen åkte vi äntligen dit. Vilken lycka! Herregud.



10.01.10
Today is mu 20th birthday! Happy birthday to me! I've had a great day with my family and I had so much fun at the party last night! Could be my best birthday ever. And I've gotten wonderful presents, too. For example my mom's ruby ring that belonged to her grandmother, money for a new laptop AND, perhaps best of all, an album that my dad made with old pictures of me that he called "Oh Darling - outfits to remember". I love it! So sweet. Weird thing is, I can remember what I wore almost every single day of my whole life.


Here are some pictures from the album. Now I'm having birthday cake with my grandmother. So long!
.

3 kommentarer: