onsdag 30 december 2009

Med spets


Det här ser lite ut som en bild på mina tuttar, men det är ett litet försök att visa den fina gröna femtiotalsklänningen med flera lager och spets som jag hade på mig idag. Höll på att dö när jag hittade den på Röda Korset för 65 spänn! Jag hade den på min pappas 50-årsdag, men sen blev det liksom "pappas femtioårsfest-klänningen", och så har jag inte använt den sen dess. Så idag var det dags! Väldans fin alltså.
Puss!

Lace
This kind of looks like a picture of my boobs, but it's an attempt of showing you the gorgeous green 50's dress with many layers and lace that I wore today! I almost died when I found this in a secong hand shop for almost nothing. I wore it to my dad's birthday party, but then I always thought of it as my "when dad turns 50-dress", so it was time to wear it again!
.

1 kommentar: