onsdag 23 december 2009

Julgranspynt


















































Idag har vi klätt granen hos mamma! Den blev jättefin i rött, grönt och vitt. Nu ska jag ut en sväng i snön och fika med en kompis som också ska få en julklapp. Min klänning är egentligen inte alls julig utan en rosaröd sommarklänning med v-ringning i ryggen men jag tyckte på nåt sätt att den passade ändå. Vad har ni på er i jul?



Christmas tree
Today we decorated mom's Christmas tree! And now I'm going to have coffee with a friend and deliver a Christmas present. Tomorrow is the big day!!! (In Scandinavia we celebrate Christmas eve, not Christmas day).
My dress is actually not christmasy at all, it's a pink-redish summer dress with a deep v-neck in the back. But I think it kind of fits in. What are you wearing for Christmas?
.

4 kommentarer:

  1. Vilken himla fin tjej och vilken underbar klänning!
    Kanske ses ute på stan någon gång.
    Då kommer jag att säga hej till dig ;)
    Gpd Jul!

    SvaraRadera
  2. Åh, det vore jätteroligt om vi träffades på stan! Fast jag bor egentligen i Oslo, är bara hemma i Linköping för att hälsa på familjen. Tack för kommentaren, blir jätteglad! God jul!

    SvaraRadera
  3. Your dress looks great and so does the tree. I wore a dress my mum made for me.
    -Andi x

    SvaraRadera
  4. oh, så fantastiskt fin du är. puss puss puss.

    SvaraRadera