onsdag 30 december 2009

Jag har inget att ha på mig!














































































Idag trotsade jag 15 minusgrader och gav mig ut att leta nyårsklänning. Halkade pinsamt många gånger och frös tårna av mig. Allt var stäng. Så det bidde inget flytande vaniljebröllop. Har nu gått igenom min skrynkliga garderob men kan inte bestämma mig! Ska jag vara te-rosig, knallrosa, eller enkelt svart? Jag vet inte! Vad tycker ni?!


I've got nothing to wear!
Today I went out, dispite the cold, to look for a new years dress. I slipped about eleven times and my toes almost froze and fell off. Everything was closed. So I guess there won't be any floating vanilla wedding. Anyway. I went through my very wrinkly closet but I can't decide! Should I be tea-rosy, chock-pink or elegant black? I don't know! What do you think?
.

2 kommentarer: