onsdag 23 december 2009

Hemma!


Bild från myvintagevogue.com

Hejsan! Idag har jag suttit på inte mindre än tre bussar i åtta timmar genom Norge och Sverige och nu är jag hemma i Linköping! Här är det snöigt, vintrigt, juligt och underbart. Kan knappt minnas sist det var en såhär vit jul! Vi får väl se hur det blir med bloggandet nu under julen. Men vi hörs i varje fall om några dagar.

För övrigt. Jag skulle vilja klippa håret såhär femtiotalskort. Synd att jag inte skulle passa i det. Jag tycker att det ger så fin kontrast till alla flicksöta klänningar. Ah, well. Nu får ni har världens bästa jul hörni! Puss och kram!

Home
Hello there! I've been on a bus for 8 hours today and now I'm finally home in Sweden. It's snowy and christmasy and beautiful here! ...we'll see how much time I'll have for the blog during the holiday, but anyway I'll talk to you in a couple of days.

And by the way. I would love a short 50's haircut like this! It wouldn't suit me though. Shame. I think it makes such an interesting contrast with all the girly dresses. Ah, well. You all have a great Christmas now! Love you all!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar