fredag 11 december 2009

En latkväll, tack.

Nu är jag klar med upplärningen på mitt jobb och har jobbat mitt första hela skift. Det var slitsamt, jättekul och väldigt intensivt! Nu sitter jag i soffan som en pladuska med risigt hår och svettiga strumpor och tänker nog inte resa mig härifrån förrän läggdags. Känner mig rätt ful men jäkligt nöjd. Nu ska jag kolla in en massa andra snyggingar som nog varit lite glamourösare än mig idag.


Jag vill se ut såhääääär!


Jag vill se ut som en liten älva!


Jag vill ha såhär snygga kläder!!!



Jag vill också ha en fabulous hairday!




Och jag vill va ett mindblowing-snyggo som Miri!

...men det får bli imorgon. Nu ska jag lata mig. Hoppas ni har en fin fredagskväll! Puss.

One lazy night, please.
Today I worked my first own full shift at work. It's been tough, fun and very intense. Now I'm sitting in my couch like a bag of crap with shitty hair and dirty socks and I don't intend to get up before bedtime. Feeling pretty tired but still satisfied. I'm going to check out these ladies, who probably were a bit more glamouros than me today. Hope you all have a great friday night! Lots of Love!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar