onsdag 2 december 2009

Einstein


Jag har ett litet tricks som jag tänkte dela med mig av. Eller tricks och tricks. Men. Ni vet när man haft victoryrolls och tar ner dem, så sitter lockarna kvar i håret (i allafall mina eftersom jag sprejar dem till döds) - men det blir fula utåtvända sjuttiotalslockar eftersom man rullar victoryrollsen "bort" från huvet. Ja. Då kan man ju bara byta sida på benan! Så lägger sig lockarna fint inåt istället! Jag känner mig väldigt smart som kommit på detta. Så om det finns några fler hårpuckon därute (utöver mig alltså). Dagens tips.

Einstein
I have a little trick that I would like to share. Well, a not so complicated and everyone probably already thought of this kind of trick. But anyway. You know when you have victory rolls and take them out, the curls will stay in your hair (or at least mine do since I spray them to death) - but you get ugly outwards 70's curls because you roll the victory rolls away from your head. Yeah? You can just change the side were you part your hair! And you'll get nice, cute inwards curles! I felt so smart when I thought of this.
So, if there are any other hair amateurs out there (apart from me that is). My tip of the day.

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. does changing the side of hair parting really has to do anything with it? if you're still rolling the victory rolls away from the head?

    you're a little Einstein who wears cute dresses :]]]

    SvaraRadera
  3. Yeah it does, try it! :) Thanks!

    SvaraRadera