torsdag 3 december 2009

All work...



























Mina dagar består just nu av fyra skift. Sova, jobba, sova jobba. Varje dag, i den ordningen. Har missat massa viktiga grejer för att jag sover jämt när jag inte jobbar. Ser så ohemult mycket fram emot helgen när jag ska åka hem och träffa familj och dricka glögg. Det ska till och med nästan bli skönt att sitta på tåget i massor av timmar och veta att det inte finns nånting annat som jag borde göra än att sitta där och kolla ut genom fönstret. Mmm. Nu ska jag till jobbet igen.

All work...
My days seem toconsist of four shifts right now. Sleep, work, sleep, work. Every day, in that order. I've missed alot of important things because whenever I don't work I'm asleep! So I'm really looking forward to going home to my hometown this wekend for some Christmas family get togethers. I'm kind of even looking forward to sitting hours on the train just knowing that there's nothing that I have to do, other than just relax and look out the window. Mmm. But now, I'm off to work again!
.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar