torsdag 19 november 2009

Nytt: jobb, mormorskängor, danshumör


























Ännu en av mina favoritklänningar. Jag kände att det var dags för godisblå snurrvänlig klänning efter första dagen på jobbet och allt. Den är en humörstartare alltså den här. För man måste snurra. Och bli yr i huvudet. Och fnissa.

För övrigt. Jag älskar mitt jobb! Det är på ett litet litet fik med gula väggar och ljuslyktor på borden. Det är så mysigt. Och alla som jobbar där är hur sköna som helst (och snygga!) och man får välja musik själv och dricka kaffe. Bästa arbetsplatsen.

- Och mina nya skor har kommit! Jag kan vara lite skeptisk till att beställa just skor på nätet men de här är jättesköna! Och fodrade! Och snygga! Fullträff.


























New: job, shoes, great frickin mood
Another one of my favourite dresses. I felt like it was time for this one today after my first real day at work and all. It allways puts me in a good mood. Because you have to spin. And get dizzy. And giggle.

And by the way. I love my new job! It's at this tiny little cafe with yellow walls and little candles on the tables. And everyone that work there are adorable and they´re so much fun (and stylish!) and you get to pick the music and drink coffee. What a perfect place to work!

- Oh and my ne shoes arrived! I'm usually a bit sceptic about ordering shoes online but these fit perfectly! And they're warm! And look great! Score.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar