fredag 6 november 2009

Milk, honey, 60's & love


Jessica med sötpöta bloggen Vintageportalen tipsade om vintageaffären Milk&Honey. Jag var tvungen att ta mig en kik förståss och blev genast dödligt kär i de här två. Egentligen mer i bilderna än själva outfitsen. Den nedersta bilden med den blåvita klänningen skulle jag kunna trycka upp skitstort och ha på väggen. Seriöst. Den är ju superfin! (Och ja, självklart fick jag cravings efter hattväskan på översta bilden. Jag tror det är den bästa accessoaren man kan ha.)


Translation.
Jessica with the cutsie-blog Vintageportalen wrote about the swedish vintagestore Milk&Honey today. I had to take a look of course and fell in love with theese two. Actually more with the pictures than the clothes, but anyway. The one with the blue and white dress could go on my wall in a huge frame. It's kind of simple but appealing and very arty. Says I. (And of course I got serious cravings for that hat box in the first picture. I think it's the best accessorie you could have.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar