söndag 22 november 2009

Marry me, Bella.


























Hejsan. Just nu peppar jag på att vintage-webbshopen moncheri.nu öppnar imorn! Äntligen! Och så blev jag lite glad när jag hittade den här gula jumpern i byrålådan. Den hade jag glömt bort att jag hade.

3 saker att ta med sig från New Moon:
1. Nordvästra USA är så fasligt vackert. Där skulle man kunna bo ett år eller två.
2. Dakota Fanning ska INTE spela vampyr! Verkligen inte rätt roll för henne.
3. Alla män borde ha svart kavaj över helsvarta kläder, alltid.

Godnatt hörni!


Marry me, Bella.
Hello there. Right now I'm so exited that the vintage web shop moncheri.nu will open tomorrow! And I'm also happy that I found this little yellow jumper in my drawer. I had completely forgotten about it.

3 thoughts that stuck with me after seing New Moon:
1. North western USA is so incredibly beautiful. Wouldn't say no to living there for a while.
2. Dakota Fanning should NOT play a vampire. So not the right character for her.
3. Men should wear black blazers over all black outfits, allways.

Goodnight!
.

3 kommentarer:

  1. My husband has family that lives near the setting from Twilight, but I've never been there. I love rain though, so I might be able to survive well enough there!
    I think it is good that Dakota Fanning got our of her normal roles to do something different. She did a great job. I think it suited her perfectly!

    SvaraRadera
  2. alltså, jag vet ju en sköning som hade helsvarta kläder under svart kavaj OCH vampyrtänder för inte så länge sedan..mm, mitt i prick adam, oh yes.

    SvaraRadera
  3. Haha, ja det är sant! Väldigt stiligt Adam. :) Mer sånt.

    SvaraRadera