måndag 23 november 2009

Good hair day

På ett sätt gillar jag när man inte tvättat håret på oförskämt länge. Man måste liksom vara kreativ med frisyrer för att maskera det hela. Idag är en sån dag, och det blev ju ganska så bra!

Den här 50-talsblusen med små rosetter mellan knapparna fyndade jag för fem spänn på Stadsmissionen hemma i Linköping. Gotta love it.


























Good hair day
I like it in a way when I haven't washed my hair in a disgustingly long time. You have to be creative with hairstyles to cover it all up. Today was one of thos days, and I think it turned out fine!

This 50's blouse with little bows between the buttons might be the cheapest clothing item I own. Found it for 50 cents in a thrift store in my home town. Gotta love it.


4 kommentarer:

  1. Åh, kan du inte göra en hårtutorial? Och en fråga till - finns det något hopp för korta luggar som min när det gäller de där snurrorna du gör? Älskar dem men vet inte hur jag ska göra alls!

    SvaraRadera
  2. Åh, tack! :) Ja jag kan göra en hårtutorial nån dag, det vore kul! ...det kanske är svårt att få till victoryrolls just i luggen eftersom den är kort men jag tycker det är jättefint att göra dem i håret runt om ansiktet ändå om man har lugg. :)

    SvaraRadera