fredag 27 november 2009

Exitingly clean, disturbingly healthy, so full of life!

Den här reklamen är helt sanslös! Jag älskar den!



Attans alltså. Att man inte har en brylkräm. Så lätt livet skulle va! Och allt kommer i en "happy unbreakable tube". Liksom. The sensational hairdressing that's sweeping the country!!! Jag måste ju vara den enda i hela världen som har klarat sig utan! Varför har ingen sagt nåt?
I alla fall. Jag tänkte få lite "life life LIFE" i håret nu - har ju ingen brylkräm men jag gör väl bäst jag kan med vanlig sämpig mousse och hot rollers och hoppas på det bästa. Lovar att rapportera om jag lyckades "put some fun back into my life".

This commercial is hilarious! I love it! Damn me for not having a brylcreem. Life would be so easy! And everything comes in a "happy unbreakable tube". I mean - the sensational hairdressing that's sweeping the country!!! I must be the only person in the world who doesn'tknow about this. Why didn't anyone tell me?
Anyway. I'm gonna try and put some "life life LIFE" in my hair now - don't have a brylcreem so I'll use regular lousy mousse and hot rollers and hope for the best. I promise to get back to you with wether or not I managed to put som fun back into my life.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar