söndag 8 november 2009

Ett lyckoinlägg!

Yes! Shoppingtillfredsställelsen är fullkomlig. Jag har äntligen, ÄNTLIGEN hittat ett par vinterskor! På tradera av alla ställen. Har luskammat stället varje dag i tre månader efter vinterskor men varenda jäkla gång det kommer upp snygga mormorskängor så är de i storlek 37 eller så säljs de för sju jävla hundra spänn (ursäkta mitt okristliga språk) och det är jag way för snål för. Men NU! Satisfaction! Skönt också att jag slipper köpa kängorna på DinSko som jag kollat på sen september och tänk att jag kan köpa ifall jag inte hittar några bättre, snyggare vintage. Fuck DinSko! Snart ploppar de här babysarna ner i brevlådan! Fina grejer.

Lucky day!
Yes! My shopping satisfaction is complete. I have finally, FINALLY found a pair of winter shoes! At tradera (a swedish e-bay site) of all places. I've checked the place every day for 3 months for the perfect granny boots but every damn time I find nice ones they are too small or they go for $100 and I'm way too cheap for that. But NOW! Satisfaction! I also lovethe fact that I don't have to get the pair I've looked at since september in the everybody-buys-their-shoes-here-store. Cause soon theese babies will arrive to a home near you (me). Good stuff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar