onsdag 18 november 2009

Ett jättejättelyckoinlägg!!




Åh, vet ni vad? Jag fick jobb på ett fik idag!!! En kjempeglad jente är vad jag är. Funderade på att köpa den här skitsnygga klänningen frå There is Hope för att fira mitt fantastiska numera anställda själv. Men nu hinner jag inte i alla fall för jag ska ut och ta en öl en kompis. (Fast bara en - börjar jobbet halv fucking sju imorn bitti.)

Nåt annat nästan lika kul är att Moa har skrivit om mig som ett bloggtips i sin blogg! Åh! Jag blir jätteglad! ...och så finns jag med i min allra värstaste halloweenutklädnad hos fina Jessica (hittar ni mig?). Trevlig dag detta alltså.

An insanely happy blogpost!
Hey, you know what? I got a job at a café today!!! I'm soooo happy! Thought about celebrating my fantastic and now hired ass by buying this dress from Thereishope.nu. But now I don't have time anyway because I'm going out for a beer with a friend (just one though - I start working tomorrow at 6.30 in the morning!).

Something else that made my day is that I am featured in Moa's blog (I love her blog) and my I'm also amongst all the lovely halloween-pics in Jessica's blog. Can you find me?

Oh, now I'm late!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar