fredag 20 november 2009

En dagdröm


Det här är min hemliga älskarinna, Scarlett. Ni kanske har hört talas om henne. Hon är ganska så känd. I alla fall - här är en bild jag tog av henne nån vanlig tisdagskväll. Och vet ni vad jag fick reda på idag? Dolce&Gabbana har stulit bilden till nån jäkla läppstiftsreklam! Men all for the best, nu ska vi stämma dom på fetemycket pengar och sticka iväg. Så om ni inte hör av mig på några dar så är det för att Scarlet och jag koncentrerar oss på vår passion och obcena akter i Vegas.

Nej, allvarligt talat. Hittade den här fantastiska bilden på snygga Scarlet Johanson för Dolce&Gabbana genom en annan snygg tjej. Så skulle man se ut hörni!

A daydream
This is my secret lover, Scarlet. You may have heard of her, she's pretty famous. Anyways, here's a picture I snapped of her some avarage tuesday night. And you know what I found out? Dolce&Gabbana stole it for some lipstick add! But all for the best, now we're going to sue them of all their money and elope with our millions. So if you don't hear from me in a while it's because Scarlet and I are concentrating on our passion and obscene acts in Vegas.

No, seriously. I found this amazing picture of Scarlet Johanson for Dolce&Gabbana through another handsome lady. She may be the most beautiful girl in the world!
.

1 kommentar:

  1. og tenk at det bildet er av ein norsk fotograf!

    puss.
    http://hjartesmil.blogg.no/

    SvaraRadera