tisdag 17 november 2009

Computerless

Picture

Som rubriken antyder är jag datorlös för tillfället. Vi har krig, jag och min dator. Min kille skulle konfigurera om den och den bah "användare får inte heta saker såsom 'Sofie'". Alltså. Man blir ju lite sur. Fast det var lite gulligt sen när pojkvännen döpte min användare till Skrutten. (och ja, det är lite skämsigt att jag måste fråga kalrsloken om hjälp med teknik-fixeri på datorn men han jobbar med sånt och är bäst på det och han skulle typ... bli ledsen om inte han fick göra det. Jag vet inte. Snälla förlåt mig.)

Translation
As the title implies I am computerless at the moment. We're in war, me and my computer. My boyfriend was going to reconfigure it and it went "users can not be named things such as 'Sofie'". What? What does it want from me? (and yeah, it is a bit embarressing that I have to ask the man of the house to help me with computer technique-stuff, but he does it for a job and he would probably be sad if I didn't ask him or something... I don't know. Please forgive me.)
.

1 kommentar: