fredag 9 oktober 2009

Blåbär och couchsurf




Jag älskar blåbärstrycket på den här klänningen! Jag vill bara ta på mig gummistövlar och grovstickad tröja och dra ut i skogen. Sitta på stubbar och käka ostmackor. Ha choklad i termos.
Jag kan verkligen tänka mig en 40-talsjänta i denna klänning med träskor och en hjortronkorg.

Idag har vi två svenska tjejer som är här och couchsurfar (d.v.s sover på vår soffa:) De är jättehärliga konststuderande från Växjö. Nu ska vi ner till den lokala second handaffären. Så. Hej hej!


I love the blueberry print on this dress. I just want to put on boots and a knitted cardigan and go out in the woods. Sit on logs and eat sandwiches. Have hot chocolate in a thermos. I can really imagine a 40's girl in this dress with clogs and a basket of berries.

We have to swedish couch surfers here today! They are two lovely art students and we're just popping down to our local secod hand shop. So. Bye bye!

1 kommentar: